Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Καταρχήν να ευχηθώ Καλό Μήνα, θέλω να ευχαριστήσω από μέσα από την καρδιά μου το κοινό που με διαβάζει ανελλιπώς αλλά και που με βρίσκει στο δρόμο και μου λέει τα καλά του λόγια αλλά και τις  παρατηρήσεις του.

Αυτή τη στιγμή  οι περισσότερες αναρτήσεις μου προέρχονται από άλλα μπλοκ ή σάιτ.  Με μια διαφορά ότι στο μπλοκ "ανεβαίνει"  ότι συμβαίνει στο χωριό μου, άσχετα που ο ένας και μοναδικός  φορέας  του χωριού το "αγνοεί" επιδεικτικά. 

Χαίρομαι όμως που σε επικοινωνία με Αθηναίους μου λένε το "διαβάσαμε ή το  μάθαμε το τάδε γεγονός ή είδαμε φωτογραφίες από αυτές που ανέβασες στο ίντερνετ". Το μπλοκ είναι απλό και χρησιμοποιώ μόνο τα εργαλεία που μου δίνει η google. 

Δεν μπορεί να ανταγωνιστεί μπλοκ μεγάλα  αλλά ούτε και ενημερωτικά της Τήνου. Στο λιγοστό καιρό που λειτουργεί το μπλοκ και πριν αναρτήσω πρώτη φορά την ευχαριστήρια ανάρτηση για της 1500 επισκέψεις την ημέρα ήταν όλα καλά, από τότε που ανάρτησα την πρώτη αλλά ειδικά την δεύτερη ευχαριστήρια, παρατηρούνται διάφορα, με μπλοκάρουν στο facebook, με δυσφημίζουν έξω και πάει λέγοντας. 

Αν κάποιος θίγεται ή απορεί  για το πώς ένα μπλοκ σαν το δικό μου κτυπάει 1500 επισκέψεις την ημέρα ας καθίσει να αναρωτηθεί τους λόγους που μπορεί να γίνεται αυτό. Με το να προσπαθεί  να με μπλοκάρει  στο facebook για να μην μπορώ να κοινοποιήσω αναρτήσεις μου για  να μην διαβάζομαι, να ξέρετε ότι στην ίδια παγίδα που προσπαθείτε να με ρίξετε θα πέσετε οι ίδιοι μέσα. 

Αν θέλετε να σας διαβάζουν προσπαθήστε να είστε  ανταγωνιστικοί σε αυτό που προσφέρετε εσείς και να γίνεστε καλύτεροι στην δουλεία σας γιατι βλέπω δουλεία το έχετε αφού βάζετε διαφημίσεις κλπ.... 

Σεβαστείτε τον αντίπαλο σας, αφού  με θεωρείτε αντίπαλο σας  και απαντήστε με το να γίνεται καλύτεροι από αυτό που θεωρείτε ότι ανταγωνίζεστε. Και όχι με ύπουλο τρόπο να προσπαθείτε να ρίξετε τον άλλο. Με χτυπήματα κάτω από την μέση για να βγείτε "παλικάρια"¨ δεν καταφέρνετε κάτι, ίσα ίσα που σέρνεστε σαν τον όφη.......

 Όπως σέβομαι την δουλεία του καθενός και αναφέρω την πηγή από όπου παίρνω ένα άρθρο έτσι και εσείς σεβαστείτε την δική μου δουλεία και αναφέρετε την πηγή που βρήκατε το άρθρο, εσείς όμως παίρνετε ιδέες από το μπλοκ και στην συνέχεια  για να μην αναφερθείτε σε αυτό, μεταφέρεστε στην αρχική πηγή του άρθρου. χαίρομαι όμως γιατί  για να βλέπω τέτοια αντιμετώπιση πάει να πει ότι το φοβάστε το μπλοκ και το "παρακολουθείτε" στενά....  μου δίνετε την ευκαιρία να θυμηθώ τα λόγια ενός επιχειρηματία της Τήνου που έλεγε ότι "όταν σε συζητούν, έστω και αρνητικά,  σημαίνει ότι αξίζεις" ΑΡΑ????

Μην ζητάτε να σας σέβονται  όταν εσείς δεν πράττεται το ίδιο...... να ξέρετε όμως ότι μου αρέσει το παιχνίδι αυτό γιατί φαίνεται ότι οδηγώ της εξελίξεις...

Ευχαριστώ πολύ μέσα από την καρδιά μου όλους εσάς που διαβάζετε το μπλοκ και σας υπόσχομαι ότι σύντομα θα προσπαθήσω να σας ανταμείψω για την πιστότητα που δείχνετε. Ευχαριστώ πολύ.

Με εκτίμηση, Μάριος Φώσκολος.
 
Top