Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

ΤΕΤΑΡΤΗ 20 ΜΑΡΤΙΟΥ
ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗΣ 
ΤΕΤΆΡΤΗ ΤΩΝ ΤΕΦΡΩΝ 
ΗΜΕΡΑ ΝΗΣΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΓΚΡΑΤΕΙΑΣ

ΝΗΣΤΕΙΑ: σημαίνει ένα μόνο γεύμα την ημέρα π.χ. τοπ μεσημέρι, ενώ το πρωί και το βράδυ, αν θέλουμε, μπορούμε να φάμε αλλά λιγότερο από το συνηθισμένο. 

ΕΓΚΡΑΤΕΙΑ: σημαίνει αποχή από το  κρέας. 

Εύχομαι σε όλους τους ανθρώπους καλής θελήσεως που θα διαβάσουν αυτό το μήνυμα ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΑΓΙΑ ΤΕΣΣΑΡΑΚΟΣΤΗ. 
Η Τεσσαρακοστή είναι μια περίοδος αναζήτησης της ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΖΩΗΣ. 
Είναι χρόνος για να έλθω πιο κοντά στον Θεό, αφήνοντας τον να με αγγίξει με την ευσπλαχνία του.
Είναι χρόνος για να γνωρίσω βαθύτερα τον εαυτό μου, και να διορθώσω τα ελαττώματά μου. 
Είναι χρόνος για να έλθω πιο κοντά στον πλησίον μου, να τον συγχωρέσω, να τον ακούσω, να του προσφέρω το χρόνο μου, την βοήθεια μου. 
Είναι χρόνος για να ανακαλύψω τις αληθινές αξίες της ζωής και να βάλω τις σωστές προτεραιότητες.
Είναι χρόνος για να πετάξω από πάνω μου ότι άχρηστο και ότι με βαραίνει στην πορεία προς την ευτυχία και την ολοκλήρωση μου. 
Είναι μια πορεία προς το Πάσχα.
Είναι μια πορεία ανανέωσης - αναγέννησης. 
Εύχομαι σε όλους μας να θελήσουμε να κάνουμε αυτή την πορεία. 
Εύχομαι να πάρουμε χρόνο για να ακούσουμε, τον Θεό, τον πλησίον μας, τον εαυτό μας. 
Έχουμε λοιπόν μπροστά μας 40 μέρες, μέσα από τις οποίες μπορούμε να βγούμε νέοι άνθρωποι. 
Εγώ κάνω την επιλογή σήμερα να ακολουθήσω αυτές τις 40 μέρες τα βήματα του Χριστού που τον οδήγησαν στην Ανάσταση, για να γευτώ και εγώ τη ζωή που προσφέρει ο Θεός, είμαι βέβαιος πως δεν θα είμαι μόνος σε αυτή την πορεία Εκείνος θα είναι μαζί μου, να με στηρίζει αν κουραστώ στην πορεία. Θα χαρώ αν νιώσω πως είσαι και εσύ ένας συνοδοιπόρος προς αυτόν τον φωτεινό στόχο.
Καλή πορεία προς το Πάσχα. 

                                                                                                                                              Don Nikos Roussos ΣΥΡΟΣ
 
Top